Monday, September 25, 2006

noh

mis teete

11 Comments:

Blogger ilves@metsas.ee said...

äh, nussssime siin niiisama ja, noh.
teadasa!

4:03 PM  
Blogger Jubejuss said...

ma mõtlen!

1:02 PM  
Blogger Jubejuss said...

Ma tegin eelmise postituse nagu nalja mõttes. Idioot ei oska ju mõelda!
Aga ma vaatan et keegi ei naera. Siin on ikka tõsised idioodid koos!

6:51 AM  
Blogger Jubejuss said...

Nüüd sepitsen idiootide käsiraamatut harjale varre tahakeeramise sektsiooni valdkonnas. Probleem on selles, et ma tahaks, et see raamat ei tuleks väga pikk, aga ükskõik mis ma ka ei teeks tuleb ta pikk. Alul kui ta mul juba peaaegu valmis oli, tuli mu vanem poeg, kes on tiba idikas ja küsisi, et isa, kas teed mingit pikka asja vä? Siis ma bagu pahandasin ja leidsin esimest korda elus, et kui asi ona pikk siis võib tast ka kasu olla, sest saad ta korralikult kätte võtta ja teisele üle turja väänata, aga mu mure on ju tegelt nagu selline filosoofiline või mis teie?

3:42 PM  
Blogger Jubejuss said...

Mul on see küsimus ka, et kus koolis saab altenrnatiivseks luulevaldkonna esindajaks õppida?
Ma lihtsalt tahaks teada, et kuhu oma lapsi ei paneks, sest ma mõtlen, et tänapäeval on ikkagi ärijuht ja nii.
Või siis äärmisel juhul juura

3:45 PM  
Blogger Jubejuss said...

Ja lisaks on mu keelel vana küsimus, millele pole nagu eriti vastust saand, et mida perset?

4:20 PM  
Blogger Jubejuss said...

Käin siin sageli...üksi...tunnen ennast idioodina...

12:29 PM  
Blogger h said...

Luhaääre Intuitiivteaduste kool on vastus su kysimustele

12:06 AM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

ei ole

4:24 PM  
Blogger Oryx said...

urvaste ülikool?

4:15 AM  
Blogger (eevo) said...

Räpina räpi ja luule nimeline aia ja oiandus mitteäri erakkool

3:43 PM  

Post a Comment

<< Home